2011. március 26., szombat

Step by step

Igen, így haladok, lépésről lépésre a tanulás terén. Az első szemeszter elején, szembesülve az előttem álló rengeteg feladattal, és mindazzal a teherrel, amit a tanulásom a családomnak is jelent, bepánikoltam. Fogalmam sem volt, hogy fogjuk megszervezni a konzultációkat, a vizsgákat, szabit beosztani, munkahelyen egyeztetni, a gyerekekre mikor lesz időm, stb. Azzal nyugtattam meg magam, hogy mindig csak az előttem álló lépésre koncentráltam: csak ezt a hétvégét megszervezni, csak az aktuális ZH-kra felkészülni, és így tovább.
Most itt tartok:
Ami hab a tortán: az átlagaim négyes felettire sikerültek, a szakdolgozat tetszik a témavezetőnek, szerinte egy doktorihoz is jó alap lenne.:))
A családom nélkül nem sikerült volna, és ezért nagyon hálás vagyok elsősorban a férjemnek, de a nagyszülőknek és a gyerekeimnek is.

Adódik a kérdés: hogyan jut idő kötésre is? Erről már volt szó korábban. Most csak annyit tennék hozzá, egyszerűen szükségem van rá, hogy minden nap kössek legalább egy kicsit.:)

21 megjegyzés:

enigma írta...

gratulálok...minden lépéshez :)

Vera írta...

Jhttp://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.htm

Jó is ha a család összefog Küldek egy jó szót. Jó Nálad nézelödni..

Babi néni írta...

Gratulálok! Nagyon ügyes vagy! És mi leszel, ha nagy leszel?

Államvizsgák még hátravannak, vagy már végeztél is?

Babi néni írta...

Szabad "szappanozni"?

Az én szappanos világom: Egy jó szó játék

Mert szeretem a blogod.

Mázsa Viki írta...

Gratulálok!!! Mindenhez!

Irenka írta...

Köszönöm, lányok!
Altair: még áll előttem négy "lépés" a befejezésig. Köigazgatási mesterképzésre járok.

Hena írta...

Gratulálok én is! Hmmmm.... szépséges kendö készülödik :)

Namata írta...

Gratulálok a jó eredményedhez !Szép lesz a kendő !:)

Anice kötős blogja írta...

Szerintem teljesen jó a stratégiád, kitartást kívánok az előtted álló dolgokhoz!

Unknown írta...

Gratulálok neked és a családodnak! További jó kötögetést!

Gabella írta...

Gratulálok!!!!!!!!!!!!!

És én is szappanozok!

Ez a hozzászólás egy pontot ér neked Eszter "Egy jó szó" játékában!

(Mert szeretek nálad olvasgatni!)

nöné írta...

De jó látni azt a feketeséget ott a gyönyörű kendőkezdemény mellett! Igen, ahogy mondod, mindig csak az épp előtted álló lépésre teljes gőzzel koncentrálni. És a CSALÁD, mert megérdemlik a csupa nagybetűt, ha Ők nincsenek, képtelenség mindazt a feladatot végigcsinálni, amit egy felsőoktatás megkíván a levelezősöktől. Ezt én is végigéltem, brrr... nem csinálnám ismét végig.
Ügyes vagy, gratula az eddigi eredményekhez, és gőzerős drukk a hátralévőkhöz!
Én is szappanozok, jó?
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Maria írta...

Gratulálok, sok sikert továbbra is!
A kötés pedig nyugtatónak, kikapcsolásnak is jó, az alkotás mellett ez is az előnye.

Névtelen írta...

Őszintén gratulálok! És megvallom, nagyon biztató volt olvasni soraidat, mert szeptembertől ugyanebbe a cipőbe bújok bele, ugyanolyan kilátástalan kilátásokkal (szervezés, gyerekek, hétvégék... fogalmam sincs). Szóval azt sugalltad, van még remény :)

gromine írta...

Gratulálok !!

Szeretek nálad nézelődni, és ezért küldeni egy jó szót:
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Irenka írta...

Köszönöm szépen a kedves és jó szavaitokat!
Gira: sok sikert és kitartást!

Belinda írta...

Gratulálok, és köszönöm szépen a jó szót! Ezennel visszaadom:)
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Namata írta...

Szeretem nézegetni a blogod és gratulálok hozzá , hogy mennyi mindent csinálsz , s milyen szépen .
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

zsoka írta...

Gratulálok mindenhez!!
A kendőd is szép lesz:-)

Irenka írta...

Belinda, Elinor, Zsóka: köszönöm.

Zandiflora írta...

Gratulálok a kitartásodhoz is a többi mellett. A kötés egyébként egy nagyon jó stresszoldó, állítólag a jógához hasonlatos.
Ezennel viszonoznám a jó szót, amit kaptam tőled. :))
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html