2011. március 10., csütörtök

Egy kis szünet

Mármint munka közben. Munka alatt jelen esetben a szakdolgozat értendő. Ha mostanában közigazgatásiul írok, kérlek, nézzétek el nekem :)). Jelen bejegyzés célja igazolni, hogy a fonalmániám még tart, és ha keveset, de kötögetek is.
 Színes gyümölcssaláta gyapjúból, a szomszédos turiból. Mostanában hősiesen ellenállok a kísértésnek, de ez a kupac vidám puhaság velem akart jönni :)).
Majdnem-kész kardi a holnapi ünnepségre. Bővebben később.
Ilyen, amikor szeretik egymást. Bendi hajvágás előtt.

15 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Gyönyörűek a gyerekeid mindhárman, de az a kisleány, azokkal a szemekkel! :-)

Macus írta...

Gyors és rövid leszek, hogy ne tartson fel sokáig az olvasás:
Jó munkát!
A fonal mesés
De a gyerekek... csudaszépek, édesek, imádom őket. :)

Névtelen írta...

Nagyon szép fonalat találtál.
Szép a kardigán is.
De a gyerekek... Egyszerűen gyönyörűek. Mindegyik csodaszép, de a kislány azokkal a nagy szemekkel.. Gyönyörűűűű..

Amanda írta...

A szomszéd turi, nagyon jól hangzik, igazi kincsesbánya. Kár lett volna otthagyni.
Bájosak a csemeték!

nöné írta...

Ki is a témavezetőd? Hadd áruljalak be gyorsan, hogy írás helyett túrkálsz, de nem a papírjaid között:o)
Fonal szépséges, kíváncsi leszek, milyen megkötve. Kardi...hm, izgalmas főleg a zipzár miatt. A gyerkőcök, háááát, Róluk már mindent elmondtak az előttem szólók. Tüneményesek, de nyilván a szüleikre ütöttek, azért:o)

Csilla írta...

Ezt a fonalat én sem birtam volna ott hagyni :) A kardi is mutatós lett.
Aranyosak a gyerkőcök, főleg a kis hercegnőd )

Unknown írta...

Köszönöm, lányok!
Macus: :)
Amanda: valóban szomszéd, a házunk előtti park túloldalán van, és valóban kincsesbánya.
Nöné: naaa, árulkodni nem éér. És különben is én csak gumicsizmát kerestem Dorkának (egyébként találtam is), hát tehetek én róla, hogy fonalak is vannak? :D
Nem tudom, melyik szülőjükre ütöttek, szerintem inkább szerencsés keveredés lehet a dologban.

Mázsa Viki írta...

Ó, de gyönyörű gyermekeid vannak!
Csodás az új fonalad is, és a kardigán is! Minden!!!

gromine írta...

Tündéri csemetéid vannak.
Mesés fonalat találtál, vétek lett volna ott hagyni:)))

Jutka írta...

Tüneményes ölelkező testvérek!
A fonal és a kardigán a sem semmi.

Irenka írta...

Viki, Tünde, Jutka:köszönöm!

Namata írta...

Aranyosak a gyerkőcök !A fonal pedig tényleg vidám , tavaszias .Mit tervezel belőle ?

Irenka írta...

Köszi Elinor! Dorkának kötök belőle valamit, ennél pontosabban még nem tudom.

Kicsianya írta...

A fonal csodaszép, a gyerkőcök pedig naggyon ééédesek!

Gabella írta...

Annyira szépek ezek a gyerkőcök!!!!!

És a fonalturi miatt továbbra is nagyon irigy vagyok! Oda el kell mennem egyszer!