2010. november 17., szerda

Szolgálati

Sűrű, sűrűbb, már alig bírom... Mi az? Igen, a tennivalóim mostanában. A részletekkel nem akarok untatni senkit, elég annyi, hogy a munkahelyen is nehezedik a teher és az egyetemen is finishez ért a szemeszter, és ugye nem mellesleg a családom szokásos szükségletei. (Tündérek egyébként mind a négyen, és csodálom a türelmüket amivel támogatnak, elviselnek.) 

Ezzel a bejegyzéssel csupán előre (és utólag) is elnézést, türelmet szeretnék kérni, ha később vagy netán egyáltalán nem hagyok kommentet, hogy nem jelentkeztem a fonalfalón, és azt hiszem a blogomon sem fogok egy ideig, vagy csak néha-néha, és más egyéb effajta elmaradásaimért. Olvasgatni azért foglak Titeket, és előbb-utóbb ismét hozom a szokásos formám a blogvilágban is. A megértésetekért előre is köszi!

8 megjegyzés:

nöné írta...

Irénke, meg vagy értve teljes mértékben, én is átéltem ezt, csak akkor még nem blogoltam.
Türelem, kitartás, sok-sok az elkövetkezendő időszakhoz. Néha örömködj a kötőtűiddel, gyűjtögesd, és majd ránk "zúdítod" egyszerre, jó?
Puszi!

Irenka írta...

Köszönöm, Gyöngyöm! Igyekszem.

Amanda írta...

Mindenkit csodálok aki család és munka mellett még tanul is. Én is csináltam, hát volt részem mindenben.
Kitartást az előtted, előtetek álló feladatokhoz! Várlak vissza!

Névtelen írta...

En szivesen vàrok ràd, addig is szurkolok a vizsgàkhoz ès hasonlòkhoz.
En se sokat jelentkezem mostanàban, ès nekem mèg kifogàsom sincs rà.
A kisfiad befejezett-e màr valamit, ès èrdeklodik-e mèg a kotès irànt? Azt is megmutogathatnàd, ha majd lesz idod...

gromine írta...

Elhiszem, hogy nem sok időd van , mert én is munka és család mellett tanultam, csak akkor még nem blogoztam.
Sok kitartást és sikert kívánok a vizsgáidhoz, és majd figyelem, hogy mikor mutatsz újra valami szépséget...

Irenka írta...

Köszönöm a biztatást, nagyon kedvesek vagytok. Katica: néhány napos érdeklődés volt, mostanáig nem vette újra elő a kötőtűket.

piroska írta...

nagyon nagyon szép és tetszik további sok síkert

ercsu27 írta...

Nagyon szépen köszönöm! :-)