2010. szeptember 30., csütörtök

Mese kötögetőknek

Képzeljétek, tegnap milyen mesét olvastam a kicsiknek! Címe: A középső királylány titka. Nagy vonalakban arról szól, hogy a három királylány közül kettő előírásosan viselkedik, zenélnek, stb. apjuk megelégedésére. De a középső királylány legjobban a kötőtűível szeret bajmolódni, mindenféle maradék színes fonalakból ezt-azt kötögetni. A poént nem lövöm le, akit érdekel, járjon utána :-)), ebben a könyvben megtalálja.

Frissítés: Csilla jóvoltából a kép egy link, ha rákattintasz, megtalálod a szerző honlapját, ahol elolvashatod a mesét és a többi égből pottyantat is. Köszi, Csilla!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Engem annyira izgat, hogy mi a vège. Megmondod, csak ùgy privàtban?

Csilla írta...

Köszi a mesét. Megtaláltam a neten is, elolvastam, nekünk nincs meg ez a könyv, sőt nem is láttam, peddig van egy bolt ahol csak magyarnyelvű könyvek vannak. Ime a link a mesével: http://www.leventepeter.hu/ildiko/konyv1.htm.
Csilla vagyok csak a shop azonositójával.

Irenka írta...

Itt is köszi, Csilla!
Katica: most már el tudod olvasni a mesét - így élvezetesebb lesz.

Namata írta...

Nagyon aranyos mese !Milyen jó lenne , ha lenne egy ilyen királyunk !:)

Névtelen írta...

En is elolvastam, nagyon klassz!

Csilla írta...

Igazán nincs mit :)