2010. április 29., csütörtök

csipkeponcsó


Miután jól kigyönyörködtem magam Nöné csipkeponcsójában, vágyni kezdtem egyre. Akkoriban fejeztem be egy Kiri-t (amit botor módon elfelejtettem lefényképezni, és azóta az ország másik felében melegíti a barátnőm anyukáját), és még ujjaimban bizsergett a csipkekötés izgalma. Gabellánál megtaláltam a méretvétel módját, aztán több próbakötés után leveles mintával elkészült a poncsóm.
Fonal: sirdar country style 4ply, 15% gyapjútartalommal, tű: 4-es. A kész poncsó 17 dkg-ot nyom.
Talán a kevés gyapjú miatt nem sikerült kifeszítve blokkolni, csak nedves kendőn át vasalva.

6 megjegyzés:

nöné írta...

Hááááát, kérem szépen, ez frenetikusan jól sikerült! Örülök, hogy ihletet adtam Neked:o) Viseld egészséggel!!!

Melinda írta...

Nekem is nagyon tetszik!:) Ügyes vagy!

Anice kötős blogja írta...

Nagyon szépen kiadja magát a minta is!

Csilla írta...

Igazán szép lett és gyorsan haladsz a kötnivalóiddal, ügyes vagy!

Irenka írta...

Köszönöm szépen a dicséreteket!
Amiket bemutatok, azok még az elmúlt bő egy év termései. Természetesen most is vannak folyamatban dolgok, de korántsem kötök expressz-sebességgel.

Gabella írta...

Nagyon jó ötlet! Én is sokat agyalok, hogy ezeket a szép kendő mintákat át kéne gondolni... Ez a poncsó nagy ötlet!