2010. április 27., kedd

csíkos poncsó



Ezt a poncsót a kislányomnak kötöttem Gabella leírása alapján. Amit én adtam hozzá, az a kezeknek készített lyukak. A nyak V-jét és a kezek kukucskálóját körbepikóztam. A megkötőt is horgoltam (kb ez minden horgolási tudományom). Virágok leírása szintén Gabellától, a kototu.hu-ról. Fonal: 100% akril.

Megj: Ez itt nem a Gabella-reklám blog, de tényleg sok ötletet használtam fel tőle (is), amit nem akarok sajátomként feltüntetni.

Megj. 2: Csajszi rendszeresen viselte, viseli a poncsóját a lakásban is - mit neki meleg, lényeg a divat. Egyszóval odavan érte.

4 megjegyzés:

nöné írta...

Aranyos! Én is poncsó-fan vagyok, viszont még ezt a fazont nem készítettem, de előbb-utóbb sort kerítek rá. Gabi blogjából én is sok hasznos ötletet alkalmaztam már, pl. a másik fazonú poncsó, sodrott zsinór, stb.

Irenka írta...

Köszönöm, hogy figyelemmel kíséred a blogom, és írsz nekem. Nagyon jó érzés:)

Gabella írta...

Annyira örülök, hogy hasznodra vannak az irományaim!

Csilla írta...

Én is a Gabi féle poncsót kötöttem meg életemben először és eddig utoljára, nagyon jó a leírás. A sodrot zsinórt is tőle tanultam én is és most is szemezek valamikkel nála. Amúgy cuki a kis poncsó, majd mutass fotót kishölggyel együtt is :)