2014. április 26., szombat

Vidám farmer

Hozzávalók:
egy röviddé vált naci
némi színes fonal (pamutot használtam, eddig jól bírja a mosást)
egy jó tutorial - ez esetben a MyRoseValley-blogról
egy erős, nagy fokú varrótű
gyűszű
olló, horgolótű

Természetesen eltértem a tutorialtól: kevesebb kispálcát horgoltam a pelenkaöltés-alapra, így nem bővült tovább az amúgy is trapéz fazonú szár, a nagyon lyukacsos részt kihagytam, és befejezésnek egy egyszerű legyezőmintát választottam. 
Az elkészítés néhány óra csupán, ami bőven megtérül a gyerek "Ez a kedvencem!"-felkiáltását hallva (minden alkalommal, amikor felveszi).
A térdén volt egy kimoshatatlan folt, arra került a nagyi-szív




3 megjegyzés:

Macus írta...

Ez nagyon tuti!

Pantu írta...

Éppen ma néztem, hogy van Lidvinek egy farmerja, ami már lassan rövid lesz, és kezdeni kellene valamit az aljával. Úgyhogy pont jókor jöttél! Köszi! :-D

United.credit írta...

Üdv mindenkinek,

A nevem Mr. Susan William, Magyarországon élek, ma boldog nő vagyok, és azt mondtam magamnak, hogy minden hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünkből, a világ és az egyetemi hitelről tesz tanúbizonyságot (United. Credit411@gmail. com A ) hitel a legjobb megbízható, megbízható hitelező cégtől 1% kamattal. Ma hitelre van szüksége, mindenféle kölcsönt kínálnak, úgy gondolja, hogy a united.credit411@gmail.com (UC credit) nem ad fedezetet.
Élő bizonyság vagyok