2012. október 30., kedd

Tesztek 2. - Orange Peel

Kutas-Keresztes Ági ismét szépséges-izgalmas kendőt tervezett, öröm volt részt venni a minta tesztelésében. A leírás precíz, jól követhető, a csavarások sokasága ellenére sem túl bonyolult, sor eleji áttekintés után fejből köthető. A hibalehetőség is minimális, mert a minta adja magát, könnyű észrevenni, ha valahol tévesztettünk.
Minta: Orange peel
Fonalként az Alize Cashmira Fine-t választottam, nyersfehér színben. Összesen 675m fogyott, kb. másfél gombóc.
Tű: 3,5mm bambusz körkötő.
Méret: az L-est kötöttem, 200cmX80cm lett.
Nem vagyok elégedetlen az eredménnyel, de ez a fonal kicsit kisebb tűvel, vagy egy habosabb, lágyabb fonal, azt hiszem, még szebben kiadná a mintát.



8 megjegyzés:

Ilona írta...

Nagyon szép.

MrsYarnart írta...

nekem így is tetszik :)

Irenka írta...

Köszönöm szépen! :)

arszi írta...

Nagyon szép lett:)

Eszter írta...

Ismerve a fonalat, értem mire gondolsz, de nekem így is nagyon tetszik! :)

Kriszta írta...

Ú, szerintem ez így is meseszépen adta ki a mintát, mindenesetre nekem nagyon nagyon tetszik!!!

Amanda írta...

Olyan izgalmasak a csavart kendők. Szépet készítettél.

Tündérviola írta...

Csodakategória! Tervezés is, a megalkotás is!