2012. január 8., vasárnap

Mr Greenjeans

...avagy a pulcsi, ami UFO-ból villámgyorsan lett FO. Ez a kardi ugyanis több hónapja készen pihen a kosaram mélyén bontásra várva, mivel deréktájon eléggé szűk lett, azonban időközben sikeresen belefogytam. A felfedezés örömét gyorsan meg is osztom kedves olvasóimmal - annál is inkább, mert legfőbb ideje már, hogy új bejegyzés szülessen itt nálam.
Minta: Mr Greenjeans by Amy Swenson (ravelry-link) ingyenesen letölthető a Knitty-ről.
Fonal: Katia Magic 25% gyapjú, 75% acryl - összesen 35dkg
Tű: 3,5mm és 4mm-es körkötő, az ujjakhoz zoknitűk.



24 megjegyzés:

nöné írta...

Először is Neked is Buék!!!
Nagyon csini ez a kis kardi! Mondd csak, mi a csudából fogytál még? Azért vigyázz Magadra, jó? Ne mindig csak a rohanás, meg a munka, tessék normálisan étkezni!:o)

rojalka írta...

Nagyon jól áll!!!
Tessék Nöné tanácsit komolyan venni!
BUÉK!!

Hena írta...

Nagyon csini!

Kicsianya írta...

Nagyon jó lett!
Én is szeretem ezt a fonalat, bár én eddig csak zoknit kötöttem belőle.

Faragó Nóri írta...

Új bejegyzés, de jó, már vártam! :D

Nagyon szépséges a kardigánod, és nagyon jól áll!

Azért ne fogyj tovább!

Kriszta írta...

Először is BUÉK neked is :)
Nekem is ez volt az első gondolatom, hogy ugyan honnan bírtál még fogyni??? Csatlakozom az előttem szólókhoz, hogy vigyázz magadra!
A kardi viszont csúcsszuper lett, nagyon nagyon tetszik, viselg egészséggel!

Mázsa Viki írta...

Nagyon-nagyon csinos vagy a kardigánban, de osztom az előttem szólók véleményét, így is szuperul nézel ki, ne fogyj többet!!! Én majd hízok helyetted is, bár remélem csak pocakra. :)
Ismerős volt a fonal, és akkor jöttem rá, hogy ugyanebből kötöttem barátnőmnek egy pulcsit. :) De ezzel a mintával mennyivel csinosabb!

GumiPók írta...

Nagyon csinos! És én is írom itt is: ne tessék többet fogyni!

agnesordog írta...

Milyen jó, hogy nem volt rá időd?!!!
Csodás darab, nagyon jól áll ! de fogyásra semmi szükséged !
Viseld egészséggel :-)

MrsYarnart írta...

nagyon csinos kardigán, szép a színe és neked is nagyon jól áll!

gromine írta...

Csinos lett !!

Annás írta...

Nagyon csini kardigán :)

Paat írta...

Szuper új darab, legjobban az ujja tetszik!

Varga Gabi írta...

Nagy öröm lehetett belefogyni egy ilyen szép kardiba, és nem kívánom, hogy ne tudd viselni, de tényleg tessék rendesen enni. Látod, mennyien aggódunk érted, és mindenki megerősítheti, hogy nagyon csinos vagy, egy deka se kerüljön le több rólad, jó? :)
Ja, és tessék többször jelentkezni, már hiányoltalak! :)

Gabella írta...

Irtó csinos lett ez a kardigán! És hű, te is milyen vékony vagy! Tiszta modell alkat!

Irenka írta...

OMG, mennyi kedves hozzászólás, és mennyi aggódó mondat! Köszönöm szépen mindannyiótoknak, már el is felejtettem, milyen jó érzés "köztetek lenni"!
Megnyugtatok mindenkit, nem szeretnék többet fogyni, most már "csak" a feszesebb izmokért, jobb kondícióért tornázgatok.
Igyekszem gyakrabban jelentkezni, bár bő egy hónapja ismét dolgozom, új helyen, és még szokjuk (családdal együtt) a régi-új rendszert.
Viki! Gratulálok itt is! :)

ursa minor írta...

No, én is csatlakozom: nagyon csinos a kardigán és nagyon jól áll!
Már gondolkodtam, hogy hová is írjam a 2012-es évre vonatkozó kívánságaimat, de akkor most ide jól megteszem: szerencsés, alkotókedvben sem szűkölködő, nagyon boldog új esztendőt kívánok! :)

Namata írta...

Csini lett a kardigánod !!Tényleg vigyázz Magadra !:)Nagyon boldog új esztendőt kívánok Neked !

paribanu írta...

Ha ilyen csinos lennék, én is kardigánokat kötnék. Helyette maradnak a kendők és a sálak, azokat legalább nem lehet sem kinőni,sem kihízni:-)

Anice kötős blogja írta...

Hát, szomorúan és vidáman olvasom, hogy dolgozol és mellette minden elismerésem e szép kardigán megalkotásához. Ez a méret számomra tabu.

florentine írta...

Szuper!

Csilla írta...

Nagzon csini a kardigán is és a viselője is :) Jók a kardi színei is. viseld egészséggel!

Jutka írta...

Nagyon csinos vagy benne!
Precízen megkötött, szépen kivitelezett kardigán.

Irenka írta...

Köszönöm szépen, minden kedves mondatotok növeli a kötős-kedvem!
Orsi, Elinor: BUÉK nektek is!
Anice: így valóban kevesebb időm jut a netes-kötős dolgaimra, de ha rajtam áll, nem tűnök el. :)
Kata: teljesen igazad van, egy kendő méretezése lényegesen egyszerűbb. :)